Ośrodek prowadzi rejestry, ewidencje spraw oraz archiwum w oparciu o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22.12.1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych /Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późniejszymi zmianami/. Należą do nich w szczególności: rejestr protokołów, rejestr wywiadów środowiskowych, rejestr wywiadów alimentacyjnych, rejestr decyzji administracyjnych, rejestr imienny udzielonej pomocy (karty świadczeń), rejestr korespondencji, rejestr wniosków o udostępnienie danych osobowych, rejestr aktów wewnętrznych itp.
Udostępnianie danych w nich zawartych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 17.06.2002r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./ oraz ustawą z dnia 6.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej /Dz. U. z 2001r. nr 112, poz. 1198r. z póżn. zm./
|