14-12-2023r.
godzina 14:41
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Aktualności
Podstawowe dane
Wybory 2005
Wybory 2006
Wybory 2007
Władze
Burmistrz Miasta
Przewodniczący Rady
Rada
Urząd Miejski
Prawo lokalne
Statut
Uchwały
Zarządzenia Burmistrza
Protokoły
Podatki i opłaty
Interpretacje przepisów prawa podatkowego
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie
Ochrona Środowiska
Gospodarka komunalna
Schemat organizacyjny
Ogłoszenia
Wykaz rejestrów publicznych
Kontrole
Jednostki
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Finanse
Budżet
Przetargi
2007
2006
2005
2004
2003
MGOZ
Oferty inwestycyjne
Nieruchomości
Obsługa interesanta
Inwestycje i Gospodarka Komunalna
Zagospodarowanie Przestrzenne i Ochrona Środowiska
Działalność gospodarcza
Dodatki Mieszkaniowe - podstawa prawna, wniosek, oświadczenie
Ośrodek Pomocy Społecznej
Świadczenia rodzinne
ZPORR
Zespół Ekonomiki Oświaty Zdrowia i Kultury
Drogi
Skrzynka Podawcza
Oświadczenia majątkowe
Urząd Miejski 2007
Urząd Miejski 2006
Urząd Miejski 2003..2005
Radni 2007
Radni 2006
Radni 2003..2005
Szkoły 2007
Szkoły 2006
Szkoły 2003.2005
Przedszkola 2007
Przedszkola 2006
Przedszkola 2003.2005
Pozostałe 2007
Pozostałe 2006
Pozostałe 2003..2005
Redakcja
Redaktorzy
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 142393 raz(y)


[Panel administracyjny]

2007     2006     2005     2004     2003     MGOZ    

Finanse :: Przetargi


 

2008 - Przetargi z załącznikami
ZP/2/2008
Nadzór inwestorski nad robotami drogowymi realizowanymi przez Gminę Sośnicowice w 2008r
 

BURMISTRZ                                                Sośnicowice, dnia 11.01.2008 r.
SOŚNICOWIC           

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


BURMISTRZ SOŚNICOWIC
zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych

OGŁASZA

przetarg nieograniczony Nr rej. ZP/2/2008 na wykonanie zamówienia publicznego pn:

“Nadzór inwestorski nad robotami drogowymi realizowanymi przez Gminę Sośnicowice w 2008r”

Zamawiający:

GMINA SOŚNICOWICE

ul. RYNEK 19, 44-153 SOŚNICOWICE

Jednostka organizacyjna realizująca zamówienie:
URZĄD MIEJSKI w SOŚNICOWICACH
UL. RYNEK 19, 44-153 SOŚNICOWICE
tel. 032 238-71-91
fax. 032-238-75-50
          
Termin wykonania zamówienia: w okresie do 31.12. 2008r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W SOŚNICOWICACH UL. RYNEK 19, 44-153 SOŚNICOWICE, POK. NR 17 W GODZ. OD 8.00 DO 15.00 LUB POBRAĆ ZE STRONY INTERNETOWEJ: www.sosnicowice.i-gmina.pl  ZAKŁADKA   FINANSE/ PRZETARGI

Przedmiotem zamówienia jest:
“Nadzór inwestorski nad robotami drogowymi realizowanymi przez Gminę Sośnicowice w 2008r.” CPV 74231540-4

Udział w postępowaniu mogą wziąć oferenci, którzy spełniają wymogi art. 22 i 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych i SIWZ.
Zamawiający odstępuje od ustalenia wadium.
Kryterium oceny ofert jest cena, która stanowi 100 %.
Przetarg wygra oferta, która zawiera najniższą cenę brutto.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Dynamiczny system zakupów – nie dotyczy
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy.

Zamawiający nie dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających.

Zaklejoną kopertę, zawierającą dokumentację ofertową, oznaczoną w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego /pok. nr 9  sekretariat/ lub przesłać na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa z dniem 22.01.2008 r. o godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2008 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego – Sośnicowice ul. Rynek 17 /salka konferencyjna/.

Oferent zostaje związany złożoną przez siebie ofertą, przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego udzielane są:
w Urzędzie Miejskim Sośnicowice ul. Rynek 19 pok. nr 15 w godz. 8.00 – 14.00, tel. 032 238-71-91.

Dokumenty do pobrania:

SIWZ+Załączniki

Historia postępowania

Postępowanie zostało unieważnione ze względu na wadę uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.



Informację wytworzył(a): Piotr Cieślok
Informację dodał(a): Piotr Cieślok
Ostatnia modyfikacja: 2008-06-12 14:03:54


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech