14-12-2023r.
godzina 14:41
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Aktualności
Podstawowe dane
Wybory 2005
Wybory 2006
Wybory 2007
Władze
Burmistrz Miasta
Przewodniczący Rady
Rada
Urząd Miejski
Prawo lokalne
Statut
Uchwały
Zarządzenia Burmistrza
Protokoły
Podatki i opłaty
Interpretacje przepisów prawa podatkowego
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie
Ochrona Środowiska
Gospodarka komunalna
Schemat organizacyjny
Ogłoszenia
Wykaz rejestrów publicznych
Kontrole
Jednostki
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Finanse
Budżet
Przetargi
2007
2006
2005
2004
2003
MGOZ
Oferty inwestycyjne
Nieruchomości
Obsługa interesanta
Inwestycje i Gospodarka Komunalna
Zagospodarowanie Przestrzenne i Ochrona Środowiska
Działalność gospodarcza
Dodatki Mieszkaniowe - podstawa prawna, wniosek, oświadczenie
Ośrodek Pomocy Społecznej
Świadczenia rodzinne
ZPORR
Zespół Ekonomiki Oświaty Zdrowia i Kultury
Drogi
Skrzynka Podawcza
Oświadczenia majątkowe
Urząd Miejski 2007
Urząd Miejski 2006
Urząd Miejski 2003..2005
Radni 2007
Radni 2006
Radni 2003..2005
Szkoły 2007
Szkoły 2006
Szkoły 2003.2005
Przedszkola 2007
Przedszkola 2006
Przedszkola 2003.2005
Pozostałe 2007
Pozostałe 2006
Pozostałe 2003..2005
Redakcja
Redaktorzy
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 142393 raz(y)


[Panel administracyjny]

2007     2006     2005     2004     2003     MGOZ    

Finanse :: Przetargi


 

2007 - Przetargi z załącznikami
ZP/2/2007
Wykonywanie do 31.12.2007r dla Gminy Sośnicowice operatów szacunkowych

 BURMISTRZ                                                      Sośnicowice 17.01.2007 r.

SOŚNICOWIC

 

 

OGŁOSZENIE

 

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
DO 60 000 EURO

 

BURMISTRZ SOŚNICOWIC

 

Zgodnie z ustawą z dnia 29.01.2004 roku – Prawo zamówień publicznych

 

OGŁASZA

 

Przetarg nieograniczony Nr. ZP/2/2007 na wykonanie do dnia 31.12.2007 roku zamówienia publicznego pn. :

“Wykonywanie dla Gminy Sośnicowice operatów szacunkowych dla następujących zadań”

(obok - w nawiasach – orientacyjna ilość , podane wartości nie wiążą Zamawiającego , a służą do obliczenia cen jednostkowych) :

I.  Wykonanie wyceny gruntów przeznaczonych pod zabudowę w celu
    sprzedaży za działkę
pojedynczą (18)

II. Wykonanie wyceny gruntu zabudowanego budynkiem mieszkalnym i
    gospodarczym wraz ze sporządzeniem szkicu (1)

III. Wykonanie wyceny wzrostu wartości nieruchomości w celu naliczenia
     jednorazowej opłaty w związku ze zmianą miejscowego planu
     zagospodarowania przestrzennego (30)

IV. Wykonanie wyceny nieruchomości , zabudowanej wraz z częściami
     składowymi gruntu i
sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji
     budynków - położonej w Sośnicowicach ulica Powstańców 6

V. Wykonanie wyceny nieruchomości , zabudowanej wraz z częściami
    składowymi gruntu i
sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji
    budynku - położonej w Sośnicowicach
ulica Kościuszki 22 .

VI.Wykonanie wyceny nieruchomości , zabudowanej wraz z częściami
    składowymi gruntu i
sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji
    budynku - położonej w Smolnicy ulica
Szkolna 1.

VII.Wykonanie wyceny nieruchomości , zabudowanej wraz z częściami
     składowymi gruntu i
sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji
     budynku - położonej w Trachach ulica Raciborska 31 .

VIII.Wykonanie wyceny nieruchomości , zabudowanej wraz z częściami
      składowymi gruntu i
sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji
      budynków - położonej w Rachowicach ulica Wiejska 111 .

IX.Wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej wraz z częściami
    składowymi gruntu i
sporządzeniem szkicu poszczególnych kondygnacji
    budynku - położonej w Łanach Wielkich ulica Wiejska 7 .

 

Dla zadania nr.I operaty szacunkowe należy wykonać w 1 egzemplarzu dla pozostałych zadań w 2 egzemplarzach .

 

CPV: 93.90.00.00-7

 

  1. Miejsce realizacji zamówienia : Gmina Sośnicowice
  2. Rodzaj zamówienia : usługi
  3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz równoważnych . Dopuszcza się składanie ofert częściowych - liczba zadań – 9
  4. Termin realizacji zamówienia (wymagany ) : od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2007roku
  5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie : www.sosnicowice.pl Można ją także odebrać w pokoju 14 w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać pocztą – specyfikacja jest bezpłatna.
  6. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są :

a) imię i nazwisko : Maria Sosna w sprawie przedmiotu zamówienia

b) telefon : (32) 2387191 wew.319

c) numer pokoju : 14

  1. Godziny , w których udziela się informacji dotyczących przetargu : od 08:00 do 15:00
  2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy :

a) Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia – posiadają uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości

b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

c) Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia : są ubezpieczeni z zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy

  1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów (załączniki wraz z numerami oznaczają formularze załączone do SIWZ) :

1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty – w/g załącznika nr.1 do SIWZ

2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie – a także podmioty spółki cywilnej – każdy składa osobne oświadczenie) - według załącznika nr 2 do SIWZ

3) Kopię – potwierdzoną za zgodność z oryginałem – pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie , w tym spółki cywilnej oraz osób , których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych)

W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania , zobowiązany jest złożyć :

4) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem : aktualny odpis/wypis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku podmiotów występujących wspólnie , każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia

5) Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie szacowania nieruchomości

W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zobowiązany jest złożyć :

6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że rzeczoznawca majątkowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej

7) wykaz usług .

  1. W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium .
  2. Miejsce i termin składania ofert : w siedzibie zamawiającego - Sekretariat - w terminie do dnia 25.01.2007roku do godz. 11:00
  3. Miejsce i termin otwarcia ofert - 25.01.2007r godzina 11:30 sala nr.12 , siedziba Zamawiającego .
  4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej
  5. Termin związania z ofertą : 30 dni od daty upływu terminu składania ofert
  6. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %) : cena ofertowa - 100%

Dokumenty do pobrania:

SIWZ + załączniki

 

Historia postępowania

 

Wybór najkorzystniejszej oferty

Wybrano:

dla zadania I - Rzeczoznawca Majątkowy Krystian Zdybel, ul. Styczyńskiego 58/2, 41-500 Chorzów, cena: 180,00 PLN

dla zadania II - Progea Bogusława Pizoń, ul. Jasna 36, 44-100 Gliwice, cena: 488,00 PLN

dla zadania III - Rzeczoznawca Majątkowy Krystian Zdybel, ul. Styczyńskiego 58/2, 41-500 Chorzów, cena: 245,00 PLN

dla zadania IV - Progea Bogusława Pizoń, ul. Jasna 36, 44-100 Gliwice, cena: 1 464,00 PLN

dla zadania V - Progea Bogusława Pizoń, ul. Jasna 36, 44-100 Gliwice, cena: 1 220,00 PLN

dla zadania VI - Progea Bogusława Pizoń, ul. Jasna 36, 44-100 Gliwice, cena: 1 708,00 PLN

dla zadania VII - Progea Bogusława Pizoń, ul. Jasna 36, 44-100 Gliwice, cena: 1 464,00 PLN

dla zadania VIII - Progea Bogusława Pizoń, ul. Jasna 36, 44-100 Gliwice, cena: 1 220,00 PLN

dla zadania IX - Progea Bogusława Pizoń, ul. Jasna 36, 44-100 Gliwice, cena: 1 220,00 PLN

 

Termin podpisania umów z Wykonawcami

 

Umowy z Wykonawcami podpisano w dniu 16.02.2007r.



Informację wytworzył(a): Piotr Cieślok
Informację dodał(a): Piotr Cieślok
Ostatnia modyfikacja: 2008-06-12 14:03:54


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech