14-12-2023r.
godzina 14:42
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Aktualności
Podstawowe dane
Wybory 2005
Wybory 2006
Wybory 2007
Władze
Burmistrz Miasta
Przewodniczący Rady
Rada
Urząd Miejski
Prawo lokalne
Statut
Uchwały
Zarządzenia Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza 2008
Zarządzenia Burmistrza 2007
Zarządzenia Burmistrza 2006
Protokoły
Podatki i opłaty
Interpretacje przepisów prawa podatkowego
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie
Ochrona Środowiska
Gospodarka komunalna
Schemat organizacyjny
Ogłoszenia
Wykaz rejestrów publicznych
Kontrole
Jednostki
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Finanse
Budżet
Przetargi
Oferty inwestycyjne
Nieruchomości
Obsługa interesanta
Inwestycje i Gospodarka Komunalna
Zagospodarowanie Przestrzenne i Ochrona Środowiska
Działalność gospodarcza
Dodatki Mieszkaniowe - podstawa prawna, wniosek, oświadczenie
Ośrodek Pomocy Społecznej
Świadczenia rodzinne
ZPORR
Zespół Ekonomiki Oświaty Zdrowia i Kultury
Drogi
Skrzynka Podawcza
Oświadczenia majątkowe
Urząd Miejski 2007
Urząd Miejski 2006
Urząd Miejski 2003..2005
Radni 2007
Radni 2006
Radni 2003..2005
Szkoły 2007
Szkoły 2006
Szkoły 2003.2005
Przedszkola 2007
Przedszkola 2006
Przedszkola 2003.2005
Pozostałe 2007
Pozostałe 2006
Pozostałe 2003..2005
Redakcja
Redaktorzy
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 142394 raz(y)


[Panel administracyjny]

Prawo lokalne :: Zarządzenia Burmistrza :: Zarządzenia Burmistrza 2006


 

Zb nr 111/2006 z 31.10.2006
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej

Z A R Z Ą D Z E N I E

Burmistrza Sośnicowic Nr 111/2006

z dnia 31.10.2006

 

             w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej

 

             Na podstawie Rozdz. III ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. Nr 121 poz.591 z późniejszymi zmianami) oraz INSTRUKCJI SŁUŻBOWEJ „INWENTARYZACJA” wydanej zarządzeniem Nr 59/2003 z dnia 17.11.2003

 

Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji wszystkich aktywów i pasywów w roku obrotowym 2006.

 

§ 1

 

1. Inwentaryzację sald rozrachunkowych środków pieniężnych na rachunkach bankowych, sald kredytów i pożyczek należy przeprowadzić metodą potwierdzenia sald wg stanu ewidencji księgowej na dzień 31 grudzień  2006

 

2. Za prawidłowe przeprowadzenie w/w inwentaryzacji odpowiedzialność ponosi Pani Małgorzata Smuda

 

3. Protokół z przeprowadzonej inwentaryzacji należy przedłożyć w terminie do dnia 19.01.2007.

§ 2

 

1.Inwentaryzację metodą weryfikacji (uzgadniania) sald aktywów i pasywów, które nie podlegają inwentaryzacji metodą ich potwierdzania lub spisowi z natury – należy przeprowadzić metodą weryfikacji (uzgadniania).

 

2. Weryfikacji podlegają salda na dzień 31 grudnia 2006.

 

3. Odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie w/w inwentaryzacji ponoszą:

 a) inwestycje                                   Pani Teresa Korczak

 b) mienie komunalne                         Pani Maria Sosna

 c) rozrachunki z pracownikami          Pani Małgorzata Smuda

 d) salda zobowiązań i nadpłat

     podatników                                  Pani Aurelia Holesz

 

4. Protokół z przeprowadzonej inwentaryzacji należy przedłożyć w terminie do dnia 26.01.2007r Skarbnikowi Gminy.

§ 3

 

1.Przeprowadzenie inwentaryzacji metodą spisu z natury środków pieniężnych

i innych wartości znajdujących się w kasie oraz rzeczowych składników majątkowych majątku trwałego, pozostałych środków trwałych oraz majątku obrotowego wg załączonego wykazu pól spisowych.

 

2.Na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej powołuję Leszka Kołodziej

   na zastępcę Irmę Magiera.

 

3.Przewodniczący Komisji powołuje zespoły spisowe, którym wyznacza zakres

   oraz tryb pracy.

 

4.Inwentaryzacja podlega rozliczeniu wg stanu księgowego (ewidencyjnego) na

   dzień:

a/ 31 XII dla środków trwałych, których ewidencja prowadzona jest

    wyłącznie ilościowa,

b/ 31 XII dla środków trwałych obcych,

c/ 31 XII dla rzeczowych składników majątku obrotowego, które w

    momencie zakupu odnoszone są w koszty,

5.Wycenę oraz ustalenie różnic inwentaryzacyjnych wszystkich rzeczowych

   składników majątkowych należy dokonać w terminie do 20.02.2007r.

 

6.Sporządzenie i przedłożenie protokołu przez Przewodniczącego Komisji

Inwentaryzacyjnej z przeprowadzonej inwentaryzacji metodą spisu z natury wraz z wnioskami co do sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych należy przedłożyć Skarbnikowi Gminy w terminie do 28.02.2007r.

 

Protokół oraz wnioski podlegają uprzednio zaopiniowaniu (potwierdzeniu) przez Skarbnika Gminy, a w przypadku wniosku o obciążenie pracownika opinię swoją winien wyrazić Radca Prawny.

 

§ 4

 

Decyzja Burmistrza w sprawie rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych podlega

ewidencji w księgach rachunkowych 2006 roku.

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech